• Strona główna
  • Hosting
  • Rejestracja domen
  • Rozszerzenie serwera
  • Serwis WWW
  • eMarketing
  • Cennik
  • Regulamin netDesign
  • Kontakt


  • - Informacje podstawowe

    - Konfiguracja poczty

    - Obsługa poczty przez WWW

    - Zarządzanie kontem e-mail

    - Zarządzanie serwerem
      poczty


    - Opis serwera WWW


















    Napisz   biuro@netdesign.com.pl
    Zadzwoń            602 694 536
    Sprwawdź poczte Kontakt Startuj z nami Aktualności Wyślij zapytanie ofertowe

    INFORMACJE PODSTAWOWE


        Opis najważniejszych procedur postępowania, parametrów i opcji, ułatwiających korzystanie z oferowanych przez nas usług internetowych.

        Aktywacja usługi w sieci netDesign

        Aktywacja konta e-mail lub serwera WWW w naszej sieci odbywa się automatycznie po wypełnieniu formularza na stronie  www.netdesign.com.pl/aktywacja.php.
    Zamawiając usługę proszony jesteś o podanie danych firmy czy też osoby, która będzie korzystała z tej usługi, a także parametrów uruchamianej usługi.

        Wybrane konto e-mail czy też serwer WWW jest tworzone automatycznie i działa przez 14 dni od chwili wypełnienia formularza. W tym czasie możesz je swobodnie przetestować i podjąć decyzję o zakupie. Równolegle pocztą elektroniczną na podane przez Ciebie w zamówieniu kontaktowe konto e-mail przesyłane są informacje techniczne na temat aktywowanej przez Ciebie usługi oraz faktura pro forma. Jeżeli sobie tego życzysz - poinformuj nas - a prześlemy Ci kopię faktury pro forma na inne wskazane przez Ciebie konto e-mail lub na fax.

        Jeśli nie zdecydujesz się na opłacenie aktywowanej usługi - zostanie ona automatycznie usunięta po okresie testowym bez żadnych konsekwencji finansowych dla Ciebie.


        Opłacenie usługi

        Jeżeli zdecydujesz się na korzystanie z naszych usług po upływie okresu testowego, pamiętaj aby najpóźniej w przedostatnim dniu testów opłacić aktywowaną usługę, koniecznie umieszczając na dowodzie wpłaty nazwę opłacanej usługi.

        Wszystkie informacje potrzebne do opłacenia usługi znajdują się na fakturze pro forma, która jest automatycznie przesyłana na podane przez Ciebie w zamówieniu kontaktowe konto e-mail.

        Po wpłynięciu opłaty na nasze konto bankowe niezwłocznie przedłużymy ważność usługi, wystawimy fakturę VAT i prześlemy ją na Twój adres korespondencyjny.

        Opłaty wyliczane są na zasadzie rocznego abonamentu i uiszczane są z góry. Abonament liczony jest od daty wpływu należności na nasze konto bankowe.

        Prosimy nie wpłacać pieniędzy na poczcie, banki są zdecydowanie szybsze! Często płatności dokonane na poczcie docierają do nas po 2-4 tygodniach, blokując tym samym dostęp do aktywowanej usługi. Jeżeli dokonałeś płatności w ostatniej chwili i obawiasz się, że nastąpi blokada usługi - poinformuj nas o tym - dysponując wiadomością o Twoim zainteresowaniu zadbamy, by nie wystąpiły przerwy w działaniu usługi.

        Na 14 dni przed upływem okresu, na który usługa została opłacona, otrzymasz pocztą elektroniczną informację o nadchodzącym terminie wygaśnięcia ważności usługi oraz fakturę pro forma, na podstawie której będziesz mógł podjąć decyzję o dalszym korzystaniu z naszych usług oraz opłacić usługę na okres następny.


        Pomoc techniczna

        Wszyscy użytkownicy usług w naszej sieci mają możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy technicznej. przez e-mail pod adresem  biuro@netdesign.com.pl lub telefonicznie pod numerem 0602 694 536